Monday, May 14, 2012

like i said !



when we kids, mom will story about princess cinderalla and all about princess before we sleep. :) aku jugak pernah harap that i will be like a princess, even aku mungkin xpernah dgr story dr mak aku, tp cter cinderalla make me hope that i'll be that princess ! but awal2 cter cinderalla die seorang perempuan yg miskin, dan xdisukai org,mcm2 org buat kat die tp die xpernah berdendam or benci kat org yg buat die, and at the end seorang putera datang dan mencintai die sepenuh hati dan org sekeliling pon suke kn die.

aku tawu ramai yg xsuke aku, aku pon xtawu ape sebab die. aku ni menjengkelkan korang ke.? aku try byk kali xbyk ckp, just ikut ape korg kate, buat keje xmnx balasan, tp kenape korang pijak aku, layan aku mcm ni.? korang gunekan aku ke.? aku ni bodoh sgt ke? aku pernah terpk nk tinggalkn sume ni. nak lari jauh dr sini, xnak jmpe korg lagi. i hope that i will disappear from this worlrd. :( i hope that !

kadang-kadang kawan juga akan buat kite menangis. aku ingat lepas aku putus then aku xkn nangis lagi, tp ni lagi teruk dari putus dengan boyfren.. ;( aku anggap korang kawan tp korang xpernah anggap aku kawan. please give me some space to breath. i know that our friendship just like a broken glass. aku pon dah xtawu nak buat ape. aku berserah kat Allah , andai kau adalah kawan yang baik bagi aku kite akan kekal sebagai kawan xkire ape jd nnt.


keep trying even nobody like u

because there will someone like u

No comments:

Post a Comment