Friday, May 18, 2012

forget

aku tak pernah lupekan kawan2 aku, even aku hanye kenal kau sehari je, kau musuh aku or what ever la. musuh tu aku cube lupekan tp aku xbole nak lupekan korg. u just my past. kite lupekan je lah ape yang berlaku. aku cume nak ckp yg xkesah lah sama ada korang tak suke aku atau ape2 je lah, aku dah xnak amik kisah. ! kalo aku amik kisah aku xkan bole teruskn hidup just fikir pasal korg je. aku dah xnak dah. korang sesedap je gelak sane sini, aku yang bodoh pk pasal korg.

i just want to say, siape mahu kawan ngan aku kawan lah. xnak kawan pon xpe. aku xkisah ! but please jgn amik kesempatan kat diri aku. aku xsuke, dan aku xske korg berpure-pure kwn ngan aku sbb lain. itu sume hipokrit je. better be ur self. okey, i hope that i can find happiness.

No comments:

Post a Comment