Monday, May 14, 2012

heartbroken !



aku cume rase diri aku dah xdiperlukan sume org, kenape org yg aku percaya buat aku mcm ni ? aku betul2 nak balik kat keluarga, da xde hati nak belajar, please take me away from here.

seseorang  pernah nasihat kan aku, kadang2 xde sape yg bole tlg kite melainkan Allah s.w.t ,xde tmpt kite nak mengadu melainkan Allah s.w.t.

kepada semua yang aku sayang,

     aku tak pernah berpura-pura bila berkawan, berkasih dengan korang semua. tolong jangan tuduh aku macam-macam dengan ape jugak yang korang dengar. korang kenal aku macam mane kan.? sekelip mate je korang percaye. terima kasih kepada orang yang still disisi aku walaupon ape pun yang terjadi, ape korang dengar, ape yang korang rase bile dengan aku. thanks a lot because still support me and listen my problem. thanks too coz not believe what they said bad things about me..aku buat mcm ni sebab aku dah xnak gaduh or bermasam muke dengan sape2, biar lah aku yang tarik diri. xpe, aku xkesah. aku terime semua ni.. :) thanks.


No comments:

Post a Comment