Friday, October 5, 2012

hope, ambition, future

   what kind of living you want in your future? rich or poor guy? of course rich right.. there no people want to live in poor, take a sympathy to other people or being so desperate right...

    okey lah, semua nak kaya tapi ingat jgn pernah mencari kekayaan itu dengan cara yang salah, contoh nya macam, memakan harta riba, anak yatim and so on... kaya di dunia ni sementara je, diakhirat nanti mungkin kite lagi kaya dari sekarang... ingat Allah swt melaknat org yg mkn riba, memberi riba, dan sewaktu dgn nya,..

   aku sendiri ada matlamat aku sendiri, lepas habis diploma, aku akan sambung ijazah dan cube untuk sambung belajar di bumi arab. kenapa arab? sebab pertama, aku nak tgk keadaan negara islam kat sana...dan aku cuba untuk belajar tentang islam dgn lebih lagi, thats why aku memilih arab tempat untuk sambung belajar, please pray for me,..
 
   course yang aku amik sekarang ni menyebabkan aku sedar yang aku perlu berubah.. islam itu indah.. bila fikir balik, selama ni, aku hanya fikir tentang dunia je tanpe fikirkan akhirat dan balasan yg akn aku terima.. seburuk-buruk tempat adalah neraka...

:)
 
   

No comments:

Post a Comment