Tuesday, October 9, 2012

done !



       satu lagi drama korea aku dah habiskan, boys over flower.. sedihkan baru dapat tengok, tapi still aku nak tengok.. boleh tahan lah jalan cerita dia.. what most yang aku suka , bila lelaki tu ajak die g US, but perempuan tu  xnak ikut, xnak menumpang kesenangan orang lain walaupun miskin dan xberapa nak pandai..

    sekarang ni ramai prefer utk pilih jalan mudah dengan mnumpang kesenangan orang lain,. but still aku suka perempuan ni sbb die akn cr jalan sendiri, usaha sendiri untuk diri sendiri dan org yg dia sayang... i hope that i can be like her.. strong to face the reality...

     drama ni buat aku jatuh hati tengok ji hoo sunbae ( kim hyun joong ).. hensem betul makluk ciptaan Allah swt... dia buat aku sengih 24/7 bila tgk gmbr die, thats why aku buat die jadi home screen wallpaper kat phone aku.. muehehehe...

   ji hoo sunbae ni paling kesian dlm cerita ni, sanggup berkorban... ahh die buat aku bertambah jatuh hati dengan die.. p/s : dalam cerite ni je...

kat cni aku nak kongsi gambar2 die, AMARAN KERAS tolong jgn pandang lame2 k....

bile die pakai kot putih mmg plg hensem.. haish.. 

comel kan bile die senyum. ^^

bile die sedih pon still nampak comel.. hurmmm

ni time die ride kuda, terbaik

yg senyum jgk plg hensem !!

No comments:

Post a Comment