Sunday, September 23, 2012

destiny



you know what,. kuasa Allah swt tu sangat besar dan tiada siapa dapat melawan Nya..jodoh kita Allah dah pun tentukan..selama ni aku ingat kau adalah jodoh aku,but im not your destiny.. aku sangka aku suke kan kau dan jatuh hati kat kau tapi aku xpernah anggap kau lebih dari sekadar kawan... masa kau minx couple dengan aku, aku tahu aku xsuke kan kau... but aku suke bkwan dgn kau.. im so sorry because aku tolak cinta kau, but aku xbermaksud nak permain kan kau..time tu aku tawu aku lebih sayang kan Allah.. aku nak berubah, kalau aku terima kau, aku mungkin xdpt cr petunjuk ape yang aku rasa...

selama ni aku rase kosong,mcm something hilang dalam hidup aku... now i need to find it.. aku sangke sebelum ni safuan sbb aku rase kosong, but not because of him... thanks a lot cause Allah memberi petunjuk utk aku, aku xnak mengharap ape2 lagi..

ari tu time ceramah pasal "oh aku jatuh cinta" aku tahu yang cinta hanya membuat kan manusia rugi, but fitrah manusia utk jatuh cinta. cuma islam tidak membenarkan kita untuk bercouple...kerana cinta akan menyebabkan manusia hilang pertimbangan.. hebat kan kuasa cinta.. aku takut aku akan lalai lagi.. aku xnak terluka untuk kali ke dua.. dan aku lupakan Allah jika aku jatuh cinta lagi.. aku terpaksa elakkan dari jatuh cinta dengan siapa2...

kerana insyaAllah,

wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik :)


insyaAllah, :))

No comments:

Post a Comment